27 Mayıs 2011 Cuma

hangi balık ne zaman?


Balık hakkında en çok kafamızın karıştığı konu hangisini ne zaman yapmamız gerektiği. Aslında çok özel ilgi alanınız değilse her zaman için balıkçınızı dinlemekte yarar var. Benim balıkçımla anlaşamadığım tek konu özellikle küçük balıklar için sürekli "abla bunun tavası makbul illa tavada yap" diye tutturması. Her böyle dediğinde diyetisyenimle balıkçımı tanıştırıp kenara çekilmek istiyorum.

Eğer sabit bir balıkçınız yoksa ve hangi balık diye karar veremiyorsanız benim de danıştığım bir site var. Oradaki bazı bilgileri meraklısıyla paylaşmak istiyorum.

Sitemiz "balık deryası" ve anasayfası aşağıdaki gibi görünüyor.


Benim en favori bölümüm "Balık Lezzet Takvimi" İster balığa göre isterseniz de aya göre hangi balığın uygun olduğunu görebiliyorsunuz. Haziran ayına girmeye hazırlandığımız bugünlerde malesef pek fazla seçenek yok. Sitenin "yenebilir" dediği balıklar da her tezgahta olabilecek balılar değil. 

Ama güzel haber kültür balıkları 4 mevsim yenebiliyormuş. Yani bu aralar hem bütçemize dost hem de sağlıklı olan balıklar çiftlikte yetişmiş "çupra" ve "levrek"

Sitede meraklısınıa pek çok bilgi var. Benim ilgimi özellikle "Doğa Balığı mı Kültür Balığı mı" yazısı çekti. Neyse ki kültür balığının da kendine göre artıları varmış. Gönül rahatlığıyla yiyebilirmişiz.

Balık meraklılarına duyurulur!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

print

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...